Vanaf 1 augustus is Willemsen- de Koning uw nieuwe vervoerder.
Wat blijft hetzelfde?
U kunt uw huidige pas blijven gebruiken en u kunt uw ritten blijven bestellen via deze website en de bekende telefoonnummers.
Wat verandert er?
1.Boeken via de website – inlogpagina van Willemsen-De Koning
Vanaf 1 augustus komt u op een inlogpagina van Willemsen – De Koning als u een rit via de website boekt. Als u voor de eerste keer een rit wilt boeken belt u met het reserveringsnummer 088-6667000 en geeft u uw mailadres door. De centrale koppelt uw pasnummer dan aan uw mailadres. Op de inlogpagina klikt u op ‘wachtwoord opnieuw instellen’. Op de volgende pagina vult u uw pasnummer in en klikt u op “aanvragen”. In uw mailbox ontvangt u dan een wachtwoord. Dat gebruikt u om de eerste keer in te loggen.
2.Machtigingsformulier invullen en opsturen
U heeft onlangs een brief ontvangen met een machtigingsformulier voor Willemsen-De Koning om de ritkosten automatisch van uw bankrekening te laten afschrijven. Vul formulier helemaal in en vergeet uw handtekening niet. Gebruik de bijgesloten antwoordenvelop om het formulier te versturen. Een postzegel is niet nodig!
3.Betalen met uw pinpas
Wilt u toch in de taxi betalen? Dan kan dat vanaf 1 augustus ook met uw pinpas.
4.Reizen vanaf 07.00 uur en ritten voor 08.00 uur eerder boeken
U kunt vanaf 07.00 uur reizen in plaats van vanaf 06.00 uur. Wilt u vóór 08.00 reizen? Reserveer uw rit dan een dag van tevoren, voor 20.00 uur.
5.Nieuwe app voor uw telefoon en tablet
De SimpelWeg app verdwijnt en wordt vervangen door de app “Regiotaxi West-Friesland”. Uiterlijk 1 september kunt u die downloaden via de Appstore of Google.
6.Kortere voor-aanmeldtijd voor ritten in de stad Hoorn
Reist u tussen 09.00 – 17.00 uur (exclusief feestdagen) binnen de stad Hoorn? Dan kunt u een half uur van tevoren een rit boeken.